Produktutveckling: känsla för morgondagens material idag

Det är viktigt att vara i frontlinjen. Vi kommer våra kunder nära, förstår dem, deras behov och vardag. Håller örat mot jorden och blicken mot horisonten och har koll på vad som finns idag i form av material och teknik… och vad som kommer i morgon.

Vår vd Jonas Bergström berättar om vikten av produktutveckling: Våra kunder gillar att vi är flexibla, att de får en team-känsla med oss. Vi presenterar regelbundet nya tryckmaterial för kunderna, till exempel lösningar för utställningar och mässor. Viktigast är att få ett material som ger rätt feeling. Då inspireras kunderna att välja roligare lösningar som förhöjer känslan och upplevelsen för mässans besökare.
TB Screen är snabbfotade och kan vända på en femöring. Vi på Stockholmsmässan använder dem som vår egen ateljé eller produktionsenhet; oftast är det leveranser varje dag så vi har ständigt en öppen dialog. TB har verkligen förstått vad vi behöver, är stolta över sina leveranser och att kunden blir nöjd. Att de ligger på två timmars avstånd härifrån bekommer oss inte – vi värderar deras kunnande, service, teknik och maskinpark högre. Therese Wåglund, Manager Graphical Department, Stockholmsmässan.